De 48-jarige vrouw uit Egmond-Binnen die sinds dinsdagmiddag werd vermist is teruggevonden. Volgens een woordvoerder van de politie verkeert zij in goede gezondheid.
De politie verspreidde via Burgernet afgelopen dinsdagmiddag een signalement van de vrouw. Daarbij werd gemeld dat zij mogelijk op een elektrische fiets was vertrokken. De familie van de vrouw maakte zich zorgen over haar welzijn. Na een uitgebreide zoektocht is zij in goede gezondheid aangetroffen, aldus de politie. De politie vraagt mensen die foto’s van de vrouw hebben gedeeld op social media om die te verwijderen.
